Založ si blog

Som Pes

Nazdar, volám sa Cvooky a som Pes. Nezáleží až tak na tom, či som doga, vlčiak alebo vlkodav, ale isté je to, že som veľkým psom, a nie nejakou malou čivavou! To je zaručené. Mám totiž povahu oddaného a verného strážcu, ktorý sa len tak niečoho nezľakne a dokáže svojho majiteľa aj patrične ochrániť. Nič proti čivavám, ale aj keby na ne všetko ostatné sedelo, to posledné by predsa len moc nezvládli. 🙂 Ja však áno. Za svojho Pána by som dala aj život! Taký som ja verný a obetavý Pes! Pes, ktorý dobre vie, čo je jeho psou povinnosťou…

 

Ale poďme pekne po poriadku.

Podľa čínskeho horoskopu som sa narodila v roku Psa, psov odjakživa milujem, a zo všetkých zvierat ale aj vecí, ktoré existujú, som psov vždy pokladala za najlepších priateľov a ochrancov človeka. A po prečítaní všetkých tých vecí, ktoré som sa v tom čínskom horoskope o Psovi (= o sebe :)) dozvedela, som aj ja sama presvedčená o tom, že som čistý, totálny, stopercentný… – proste rodený Pes!!! Pes a nič iné. Pán Pes. Priateľ Pes. Pastiersky Pes. 🙂

 

Čuduj sa svete, sedia na mňa úplne všetky charakteristiky povahy a charakteru, ba dokonca aj moje správanie či záľuby. Nemyslite si však, že som na horoskopy nejako extrémne zaťažená alebo že im naozaj vo všetkom verím. To určite nie.

 

Je však zaujímavé, že na mňa naozaj všetko a dokonale sadlo. Naproti tomu taký Kohút má úplne inú povahu a charakteristiky ako ja. A títo dvaja sa vraj k sebe moc nemajú… Proste sa vôbec nemusia a ja sa tomu ani nečudujem.

Nedá sa povedať, že horoskopom verím, ale rada si tie rôzne charakteristiky čítam a zisťujem, čo na mňa platí a čo už nie. Pokiaľ si však správne pamätám, tak na mňa zatiaľ pasovalo vždy úplne všetko. Aj podľa čínskeho, aj podľa nášho…

Možno len náhoda, no možno že nie.

 

Akokoľvek, – ľudia sú len ľudia, a hviezdy len hviezdy. Všetci musíme poslúchať nejakého toho svojho pána. Každý z nás môže mať celkom iného pána, alebo mnohí z nás môžu mať aj toho istého… Napríklad môj Najvyšší Pán vlastní veľa ovečiek a Baranov, veľa kôz a Capov, a aj veľa iných Psov, či Kohútov… Možno Mu patrí aj celý svet, ale to ja neviem a ani to neriešim…

 

Musím vám však povedať, že ja mám svojho Pána nadovšetko rada, a že som Pes veľmi verný a veriaci. Verím vo svojho jediného Pána, milujem Ho a snažím sa Mu slúžiť čo najlepšie. Žiadneho iného pána už ani nikdy nechcem, pretože tento je ku mne najsamlepší a dáva mi to najlepšie žrádelko na svete aké len môže byť. A milujem Ho aj preto, lebo ma vraj vždy chcel, túžil po mne a aj si ma od malička sám vychoval. Daroval mi obrovský výbeh, veľmi veľa lásky a veľa zábavy. Napríklad aj takým naháňaním a zaháňaním oviec alebo capov. Alebo ešte lepšie vlkov, – to priam milujem!

Ináč, ja som v skutočnosti veľmi mierumilovný Pes, ale keď na svojom rajóne uvidím vlka alebo zlodeja, tak sa neviem ovládnuť… Vtedy vyštartujem ako raketa a už aj chniapem vlkovi či zlodejovi po krku. A nepustím ho, kým ho neroztrhám alebo kým ten nezhromaždí všetku silu, aby sa z môjho pevného zovretia nevymanil a nezobral nohy na plecia… Našťastie mám veľmi dobrý čuch,  a tak viem vlka a zlého človeka rozpoznať už zďaleka. Vrčím tak výstražne, že sa k ´mojim´ ovciam zväčša ani len neodvážia priblížiť…

Nuž, môj Pán myslí naozaj na všetko. Aj na to, aby som sa nenudila. Za moju statočnú ochranu stáda mi však dáva vždy len to, čo aktuálne a najviac potrebujem. Žiadne veľké rozmaznávačky, aby som vraj nezmäkla. 🙂

No, a aj keď tie veci možno nedostávam hneď, pretože On má fakt veľa roboty, je isté, že to čo je treba, naozaj aj vždy dostanem. Keď mi je smutno, môžem za Ním kedykoľvek pribehnúť a On ma pohladí. Keď som chorá, tak ma vylieči a keď mi je zima, tak mi dovolí ísť dovnútra. Som totižto Pes, čo má veľmi rád Pec a teplúčko. A on to vie, a tak ma necháva ležať na tom najteplejšom miestečku.

Viem, že mi nikdy nechce zle a že sa na Neho môžem vždy spoľahnúť. A takisto aj On na mňa… HAW!

Som skôr divožienka ako dáma : P

20.03.2015

Nemôžem za to, asi to robí ten Mars. Mars, ktorý začína mať stále väčšiu silu, a ktorý sa chce už-už chopiť svojho žezla. Samozrejme, myslím to len obrazne… 🙂 marec sa považuje nielen za prvý jarný deň, kedy sa stále viac začína prejavovať Slniečko, ale v astrológii je to aj deň nástupu planéty Mars na pomyselný planetárny trón. A ja som [...]

Som Kazisvet : /

03.02.2015

Nie, ako ten Jááá-Kráľ-Kazisvět-Šestý, čo vlastne nikdy nič nezničil… Ja som Kazisvet Naozajstný. Často pokazím aj to, čo sa pokaziť moc ani nedá, alebo je to nanajvýš nepravdepodobné. Ale ja to aj tak dokážem. Zničiť, zlomiť, zbúrať! To je asi heslo Barana, keď je naštvaný. Ale u mňa to platí, aj keď som naštvaná neni. 🙂 Proste sa to stane. Len [...]

Som opravár záchodov : D

19.01.2015

Teda nie skutočný, ale len taký amatérsky. Vždy, keď prídem na toalety nejakého obchodného centra a z niektorého wecka počujem zurčať vodu, idem ju zastaviť. Nie, že by som musela alebo že by mi to niekto kázal, – ale robím to rada a absolútne z vlastnej vôle. Teší ma, keď zastavím tú neustále pretekajúcu vodu a tá sa potom pekne upokojí a stíchne. Je to [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22941x
Priemerná čítanosť článkov: 2086x

Autor blogu

Kategórie