Založ si blog

Som opravár záchodov : D

Teda nie skutočný, ale len taký amatérsky. Vždy, keď prídem na toalety nejakého obchodného centra a z niektorého wecka počujem zurčať vodu, idem ju zastaviť. Nie, že by som musela alebo že by mi to niekto kázal, – ale robím to rada a absolútne z vlastnej vôle.

Teší ma, keď zastavím tú neustále  pretekajúcu vodu a tá sa potom pekne upokojí a stíchne. Je to super pocit, keď viem, že som tak zachránila niekoľko desiatok zbytočne pretečených litrov čistej vody. Tej vody, bez ktorej sa ešte aj dnes niekde zomiera, a o ktorú sa možno raz bude bojovať všade na svete… (Aj keď dúfajme, že nie :/)

Tak či onak, aj keď za to od nikoho nikdy nič nedostanem (nanajvýš tak začudované pohľady od iných žien :)), robím to tak zatiaľ naďalej a dúfam, že ma to tak skoro neprestane baviť.

 

Naučila som sa to ´opravovať´ úplne sama. Asi som ´prirodzený talent´… 🙂 Aj keď, – je to zvláštne, pretože ja som takmer vo všetkom kazisvet a väčšinu vecí zaručene skôr pokazím ako opravím… (Rodina aj priatelia by vám o tom vedeli rozprávať :))

V tomto prípade je to však niečo iné. Zrejme je to práve a jedine tým, že tam už ani nemám čo pokaziť. 🙂

 

Každopádne, ak ste aj vy technicky trošku menej zruční a bojíte sa, že by ste to sami nedokázali, dám vám na ´to´  moje vlastné know-how, teda ako na to:

 

Takže najskôr pristúpime čo najbližšie k pretekajúcemu a žblnkajúcemu záchodu

jednou rukou sa dotkneme splachovacieho tlačítka

a systematicky doň šťucháme dovtedy, kým voda neprestane tiecť.

Hotovo..!

 

No a po takejto absolútne nenáročnej (a pritom záslužnej!) ´oprave´ môžeme ten opravený záchod dokonca i sami použiť, a pri našom vlastnom spláchnutí (samých seba v ňom, samozrejme, nespláchneme:)), sa presvedčiť, že sme odviedli dobrú robotu. Že ako? Jednoducho! Základom našej radosti a hrdosti na seba bude konkrétne počuteľný a viditeľný fakt, a to jest ten, že čerpadlo záchoda sa naplní novou vodou a potom už žiadnu ďalšiu nepýta. Naopak, poslušne stíchne.

Gratulujem vám!

Ušetrili ste niekoľko litrov životodarnej a nenahraditeľnej komodity..! Len tak ďalej..! A nehanbite sa za to, že AJ VY už viete a chcete ´takto´ opravovať wécka..!

Nie je sa za čo hanbiť..! Pre istotu to však aj tak robte nenápadne a bez slov, nech si o vás ľudia nepomyslia, že ste cvok. 😀

Som skôr divožienka ako dáma : P

20.03.2015

Nemôžem za to, asi to robí ten Mars. Mars, ktorý začína mať stále väčšiu silu, a ktorý sa chce už-už chopiť svojho žezla. Samozrejme, myslím to len obrazne… 🙂 marec sa považuje nielen za prvý jarný deň, kedy sa stále viac začína prejavovať Slniečko, ale v astrológii je to aj deň nástupu planéty Mars na pomyselný planetárny trón. A ja som [...]

Som Kazisvet : /

03.02.2015

Nie, ako ten Jááá-Kráľ-Kazisvět-Šestý, čo vlastne nikdy nič nezničil… Ja som Kazisvet Naozajstný. Často pokazím aj to, čo sa pokaziť moc ani nedá, alebo je to nanajvýš nepravdepodobné. Ale ja to aj tak dokážem. Zničiť, zlomiť, zbúrať! To je asi heslo Barana, keď je naštvaný. Ale u mňa to platí, aj keď som naštvaná neni. 🙂 Proste sa to stane. Len [...]

Som nezmar

29.12.2014

Nie som síce obojpohlavný hermafrodit, nežijem vo vode a neživím sa zoo planktónom, ale schopnosť regenerácie máme takmer rovnakú. 🙂 Aj ja som nezmar ako on. Ibaže on viac fyzicky a ja viac energeticky. Moju energiu, veru, neprekoná… 🙂 Niekedy sa sama čudujem tomu, že ešte žijem, pretože vo svojom živote som zažila dosť nebezpečných situácií. Myslím, [...]

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

mrož, ryba

Poľský turista dostal vysokú pokutu za to, že sa na Špicbergoch príliš priblížil k mrožovi

28.04.2024 07:24

Turista z Poľska pri návšteve nórskeho arktického súostrovia Špicberky dostal pokutu za to, že sa až veľmi priblížil k mrožovi.

Boroďanka, vojna na Ukrajine

ONLINE: Pokračujú tuhé boje o Očeretine. Ukrajina dúfa, že americká pomoc zvráti situáciu na fronte

28.04.2024 07:15, aktualizované: 08:52

Ukrajina očakáva, že zahraničná vojenská pomoc vrátane munície a zbraní pomôže zvrátiť situáciu na frontoch v Bachmute a Avdijivke aj v iných oblastiach.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22957x
Priemerná čítanosť článkov: 2087x

Autor blogu

Kategórie