Založ si blog

Archív: júl, 2014

Som Baran, niekedy aj buran

Mamina mi raz vravela, že som sa mala narodiť až o pár dní neskôr, ako Býk, ale ja som sa tak veľmi ponáhľala na tento svet, že som to stihla ešte ako Baranča. Teda vlastne ako ten súťaživý Baranisko, ktorému toto pretekanie s časom, či s druhými, už potom aj navždy zostalo. Vždy a všade na poslednú chvíľu, – len aby som sa mohla tešiť z toho, že som nad […]

Pokračovanie článku

Som Pes

Nazdar, volám sa Cvooky a som Pes. Nezáleží až tak na tom, či som doga, vlčiak alebo vlkodav, ale isté je to, že som veľkým psom, a nie nejakou malou čivavou! To je zaručené. Mám totiž povahu oddaného a verného strážcu, ktorý sa len tak niečoho nezľakne a dokáže svojho majiteľa aj patrične ochrániť. Nič proti čivavám, ale aj keby na ne všetko ostatné sedelo, […]

Pokračovanie článku
Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

ONLINE: ISW: Zmraziť front? To je predčasné. Ukrajinci zasiahli dve ruské rafinérie

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22950x
Priemerná čítanosť článkov: 2086x

Autor blogu

Kategórie