Založ si blog

Archív: október, 2014

Som číslo 8)

Okrem toho, že (podľa krvi) som 0, som aj 8. číslo z deviatich. Podľa kresťanského i nekresťanského Enneagramu to na mňa dokonale sedí a som to absolútne celá ja. A keby som to aj, náhodou, chcela nejako zmeniť, nič s tým nespravím. Môžem, a aj musím, sa ale snažiť, aby som prejavovala predovšetkým tie dobré vlastnosti, a nie tie zlé. Pretože mnoho krát to vypadá […]

Pokračovanie článku

Som Nula

A nehanbím sa za to! Mám rada mäso, a mám pocit, že ho potrebujem, pretože ak ho nemám čo i len jeden deň, na druhý deň ho už proste mať musím. Je pravda, že som nikdy neskúsila dlhodobo jesť len vegetariánsku stravu, ale myslím, že by mi to aj tak nevydržalo. Moje telo i myseľ sú na každodennú živočíšnu stravu zvyknuté a dokonale nastavené, hoci viem, že […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

ONLINE: Syrskij: Situácia na fronte sa zhoršuje. ISW: Zmraziť front? To je predčasné

27.04.2024 06:30

Debaty o nutnosti zmraziť frontovú líniu sú predčasné, tvrdí americký Inštitút pre štúdium vojny.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

Tragédia v Rohožníku: Muž mŕtvy, pobodaná žena a deti v nemocnici

27.04.2024 08:10

Záchranári vyslali ambulancie do bytového domu v okrese Malacky, kde bolo pobodaných viacero osôb.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22952x
Priemerná čítanosť článkov: 2087x

Autor blogu

Kategórie