Založ si blog

Som skôr divožienka ako dáma : P

Nemôžem za to, asi to robí ten Mars. Mars, ktorý začína mať stále väčšiu silu, a ktorý sa chce už-už chopiť svojho žezla. Samozrejme, myslím to len obrazne… 🙂

 

  1. marec sa považuje nielen za prvý jarný deň, kedy sa stále viac začína prejavovať Slniečko, ale v astrológii je to aj deň nástupu planéty Mars na pomyselný planetárny trón.

A ja som ´vďaka nemu´ neni tá pravá dáma, alebo nejaká typická moderná žienka.

 

Asi robím ženskému pokoleniu hanbu, lebo:

  • (tvorivý :)) bordel okolo mňa mi vôbec nevadí
  • nedokážem myslieť na viacero vecí naraz, ale vždy iba na jednu
  • nedokážem každý deň vyvárať, vypekať a upratovať, a ešte mať z toho aj radosť
  • nedokážem držať žiadnu diétu, to radšej zabehnem maratón
  • nenosím na sebe takmer žiadne šperky alebo ozdoby (neznášam náušnice i prstene)
  • nenávidím pilníkovanie nechtov (lebo to ani neviem a striasa ma pri tom:))
  • nepodlieham krátkodobým výkyvom módy
  • nenosím sukne (a keď už akože „musím“, tak si dám radšej nejaké športové šaty)
  • neviem chodiť v ihličkách (a tak si ich teda ani zbytočne nekupujem. Veď načo..?!)
  • ku kaderníčke chodím asi len 2 krát za rok a ku kozmetičke, manikérke a pedikérke vôbec
  • nedávam najavo svoje slzy, lebo ich odjakživa považujem za prejav slabosti (a ja slabou byť nechcem! Hoci ňou asi som, – práve preto, že sa plakať hanbím :))

 

Zrejme som naozaj oveľa viac divožienka, pretože:

 

  • dokážem čítať mapu a skvele sa orientovať v teréne
  • žartujem s kadekým a som za každú blbosť
  • milujem individualizmus a súťaženie
  • milujem adrenalín a endorfíny
  • milujem nebezpečenstvo a dobrodružstvo
  • milujem pohyb a prírodu
  • milujem slobodu
  • milujem rýchlosť
  • milujem zábavu
  • milujem zvery

 

To by bolo asi tak všetko. Keď ešte na niečo prídem, tak to doplním… 🙂

Som Kazisvet : /

03.02.2015

Nie, ako ten Jááá-Kráľ-Kazisvět-Šestý, čo vlastne nikdy nič nezničil… Ja som Kazisvet Naozajstný. Často pokazím aj to, čo sa pokaziť moc ani nedá, alebo je to nanajvýš nepravdepodobné. Ale ja to aj tak dokážem. Zničiť, zlomiť, zbúrať! To je asi heslo Barana, keď je naštvaný. Ale u mňa to platí, aj keď som naštvaná neni. 🙂 Proste sa to stane. Len [...]

Som opravár záchodov : D

19.01.2015

Teda nie skutočný, ale len taký amatérsky. Vždy, keď prídem na toalety nejakého obchodného centra a z niektorého wecka počujem zurčať vodu, idem ju zastaviť. Nie, že by som musela alebo že by mi to niekto kázal, – ale robím to rada a absolútne z vlastnej vôle. Teší ma, keď zastavím tú neustále pretekajúcu vodu a tá sa potom pekne upokojí a stíchne. Je to [...]

Som nezmar

29.12.2014

Nie som síce obojpohlavný hermafrodit, nežijem vo vode a neživím sa zoo planktónom, ale schopnosť regenerácie máme takmer rovnakú. 🙂 Aj ja som nezmar ako on. Ibaže on viac fyzicky a ja viac energeticky. Moju energiu, veru, neprekoná… 🙂 Niekedy sa sama čudujem tomu, že ešte žijem, pretože vo svojom živote som zažila dosť nebezpečných situácií. Myslím, [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22862x
Priemerná čítanosť článkov: 2078x

Autor blogu

Kategórie