Založ si blog

Som nezmar

Nie som síce obojpohlavný hermafrodit, nežijem vo vode a neživím sa zoo planktónom, ale schopnosť regenerácie máme takmer rovnakú. 🙂 Aj ja som nezmar ako on. Ibaže on viac fyzicky a ja viac energeticky. Moju energiu, veru, neprekoná… 🙂

 

Niekedy sa sama čudujem tomu, že ešte žijem, pretože vo svojom živote som zažila dosť nebezpečných situácií. Myslím, že si už nespomeniem na všetky, ale tu je aspoň pár z nich:

 

Ako celkom malá som sa pri hojdaní na babkinej hojdačke skoro priškrtila o tie šnúry… (až tak veľmi som si nimi obmotala krk…)

 

S mojou obľúbenou oranžovou Tatrovkou som spadla dolu schodmi do pivnice na ostrý plech, ktorý mi porezal hlavu i ruku… (babka, veru, musela mať zo mňa radosť, keď ma hľadala na dvore a objavila ma ležať v studenej pivnici… :))

 

Na sídlisku pred barákom som spadla z bicykla a rozbila som si bradu až tak moc, že mi ju museli v nemocnici zašívať… (doteraz tam mám menšiu jazvu, preto sa radšej nesmejem :))

 

Vždy som bola ako besná za každým psom a každého som aj chcela pohladkať… (čudujem sa, že mám ešte obe ruky celé a zdravé :))

 

Párkrát som spadla z koňa a raz som ním bola dokonca aj vlečená za nohu po hrboľatom poli… (takmer vo všetkých prípadoch ale bola tým vinníkom hnedá kobyla…:))

 

Veľakrát som odpadla a padla pritom priamo na hlavu… (vidieť, že Baran je na hlavu fakt citlivý, i to, že ju má naozaj tvrdú :))

 

Dva razy som sa stratila v lese, raz so psom a raz len s bicyklom… (to moje tuláctvo sa, veru, nedá zaprieť :))

 

Ešte ako dieťa som prežila haváriu na aute, a potom už ako dospelá jedno otočenie s autom na ľade o 360 stupňov.

 

Takmer som sa udusila v kúpeľni, keď som chcela vo vani podpáliť zoznam svojich vytúžených prianí…

 

no a napokon…

 

Tri dni som bola unesená, ale podarilo sa mi ujsť… (viac o tom možno niekedy v nejakej knihe…:))

 

 

P.S.: S koncom roka sa patrí zamyslieť a poďakovať sa za všetko čo sme dostali i stratili. Pretože všetko malo určite nejaký svoj význam, aj keď my sme ho zatiaľ ešte neobjavili…

A tak aj ja ďakujem Bohu za všetko, čo mám a čo som dostala. Nielen v tento rok ale počas celého života. Som vďačná a spokojná, a to isté prajem aj vám.

Želám vám všetko dobré do Nového roka 2015 a nech je ten ´Nový´ pre vás ešte šťastnejší a úspešnejší ako tento starý! A nezabudnite a nehanbite sa každý deň zasmiať (či už sami alebo s niekým), aj keď vám to možno spraví vrásky či jazvy na tvári… Smiech totiž vždy stojí za to! :))

 

Have a nice year!

Som skôr divožienka ako dáma : P

20.03.2015

Nemôžem za to, asi to robí ten Mars. Mars, ktorý začína mať stále väčšiu silu, a ktorý sa chce už-už chopiť svojho žezla. Samozrejme, myslím to len obrazne… 🙂 marec sa považuje nielen za prvý jarný deň, kedy sa stále viac začína prejavovať Slniečko, ale v astrológii je to aj deň nástupu planéty Mars na pomyselný planetárny trón. A ja som [...]

Som Kazisvet : /

03.02.2015

Nie, ako ten Jááá-Kráľ-Kazisvět-Šestý, čo vlastne nikdy nič nezničil… Ja som Kazisvet Naozajstný. Často pokazím aj to, čo sa pokaziť moc ani nedá, alebo je to nanajvýš nepravdepodobné. Ale ja to aj tak dokážem. Zničiť, zlomiť, zbúrať! To je asi heslo Barana, keď je naštvaný. Ale u mňa to platí, aj keď som naštvaná neni. 🙂 Proste sa to stane. Len [...]

Som opravár záchodov : D

19.01.2015

Teda nie skutočný, ale len taký amatérsky. Vždy, keď prídem na toalety nejakého obchodného centra a z niektorého wecka počujem zurčať vodu, idem ju zastaviť. Nie, že by som musela alebo že by mi to niekto kázal, – ale robím to rada a absolútne z vlastnej vôle. Teší ma, keď zastavím tú neustále pretekajúcu vodu a tá sa potom pekne upokojí a stíchne. Je to [...]

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

Rusko oteplenie záplavy Orenburg Tomsk rieka

Ruské úrady nariadili evakuáciu záplavami ohrozených lokalít na západe Sibíri

16.04.2024 18:20

Obyvatelia záplavami postihnutých regiónov sa sťažujú na nedostatok pomoci zo strany miestnych i federálnych úradov.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22906x
Priemerná čítanosť článkov: 2082x

Autor blogu

Kategórie