Založ si blog

Som diamant : )

Som neskutočne tvrdá a tvrdohlavá povaha, ale zároveň aj neskutočne čistá a priehľadná duša. 🙂

Hoci som už dospelá, som takmer rovnako naivná a nevinná ako som bola kedysi dávno, keď som bola ešte len dieťa. Myslím, že som zostala presne tou neskutočne detskou, hravou, nevinnou a ´čistou dušou´, ktorou som bola vždy, a je dosť možné, že takou už aj navždy zostanem… Ktohovie?! Boh určite áno. Ale ja nie…

 

Ja to len tak predpokladám, pretože sa už nejaký ten piatok poznám. Viem, čoho som schopná a čoho už nie.

Viem, aká som tvrdá, ostrá, pevná a prekrásne obrúsená, a viem i to, že si to za svoju statočnosť a vytrvalosť zaslúžim. Som ako drahokam. Malá ale vzácna. S neskutočne vysokou cenou a žiarou. A s neskutočne krásnymi ligotajúcimi sa kryštálovými stenami, ktoré dokážu rezať a vŕtať do všetkého a všetkých, avšak bez akéhokoľvek poškodenia vlastného tela.

 

Som ako železo alebo striebro vypálené a ukuté v žeravom ohni, v ktorom si prešlo mukami ale ktoré ho spravilo o to viac pevným, a takmer až nezlomným. Som ako oceľový pancier, chrániaci ľudí pred nepriateľskými vonkajšími strelami, ktoré odráža ďaleko od seba. Som ako obetavý obranca túžiaci ochrániť všetkých slabších a krehkejších odo mňa pred nejakým nastávajúcim nebezpečenstvom…

 

Som naozaj poklad. Boh ma stvoril jedinečne a dokonale, a ja som Mu za to vďačná. Málokto sa môže pochváliť toľkými problémami, ktoré musel zvládnuť, a stále si popritom zachoval detsky nevinnú, veselú a úprimnú dušu. Majster Boh ma obrúsil a vyleštil do tej najkrajšej podoby.

 

Ľudí ako som ja, dnes už akoby veľa nebolo, no takí sú potom o to viac užitočnými a vzácnymi. Nie každý síce môže byť tým najtvrdším a vŕtajúcim diamantom, rozhodne každý však môže byť nejakým tým iným krásnym a užitočným kameňom. Možno nie až tak tvrdým, ale zato skutočne potrebným práve tam, kde sa nachádza. A o to ide. Byť tým správnym človekom na tom správnom mieste a zapadnúť do nádhernej farebnej mozaiky alebo sklenej vitráže. Možno byť teda dokonca nielen kamienkom, ale aj nádherným priehľadným (a pritom dostatočne pevným) sklíčkom pre potešenie očí a duší.

 

Staňte sa aj vy sami pre seba a pre druhých ľudí, buď takýmto farebným sklíčkom, vzácnym kameňom, polodrahokamom alebo rovno diamantom! Nech sa vám v tom darí! Buďte čo najviac silní a užitoční! Buďte sami sebou. 🙂

Som skôr divožienka ako dáma : P

20.03.2015

Nemôžem za to, asi to robí ten Mars. Mars, ktorý začína mať stále väčšiu silu, a ktorý sa chce už-už chopiť svojho žezla. Samozrejme, myslím to len obrazne… 🙂 marec sa považuje nielen za prvý jarný deň, kedy sa stále viac začína prejavovať Slniečko, ale v astrológii je to aj deň nástupu planéty Mars na pomyselný planetárny trón. A ja som [...]

Som Kazisvet : /

03.02.2015

Nie, ako ten Jááá-Kráľ-Kazisvět-Šestý, čo vlastne nikdy nič nezničil… Ja som Kazisvet Naozajstný. Často pokazím aj to, čo sa pokaziť moc ani nedá, alebo je to nanajvýš nepravdepodobné. Ale ja to aj tak dokážem. Zničiť, zlomiť, zbúrať! To je asi heslo Barana, keď je naštvaný. Ale u mňa to platí, aj keď som naštvaná neni. 🙂 Proste sa to stane. Len [...]

Som opravár záchodov : D

19.01.2015

Teda nie skutočný, ale len taký amatérsky. Vždy, keď prídem na toalety nejakého obchodného centra a z niektorého wecka počujem zurčať vodu, idem ju zastaviť. Nie, že by som musela alebo že by mi to niekto kázal, – ale robím to rada a absolútne z vlastnej vôle. Teší ma, keď zastavím tú neustále pretekajúcu vodu a tá sa potom pekne upokojí a stíchne. Je to [...]

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22936x
Priemerná čítanosť článkov: 2085x

Autor blogu

Kategórie