Založ si blog

Som Nula

A nehanbím sa za to! Mám rada mäso, a mám pocit, že ho potrebujem, pretože ak ho nemám čo i len jeden deň, na druhý deň ho už proste mať musím. Je pravda, že som nikdy neskúsila dlhodobo jesť len vegetariánsku stravu, ale myslím, že by mi to aj tak nevydržalo. Moje telo i myseľ sú na každodennú živočíšnu stravu zvyknuté a dokonale nastavené, hoci viem, že humánnejšia by bola tá rastlinná…

Moju krvnú skupinu však mali tí celkom prví ľudia v Afrike, ktorí sa živili lovom a zberom, a niečo z toho sa prenieslo aj na mňa. Nemôžem za to. Tiež mám rada mäso, lov, súťaživosť, energiu a vytrvalosť.

Novodobé výskumy hovoria, že krvná skupina ovplyvňuje človeka oveľa viac, ako by sme sa na prvý pohľad nazdávali. Japonskí personalisti vraj vyberajú na vedúce a manažérske pozície práve ľudí s touto krvnou skupinou, pretože sú vraj silní, cieľavedomí, priami a odvážni.

Ľudia s krvnou skupinou 0 však nemajú radi príliš veľké zmeny. A na mňa to platí tiež. Som naučená na svoj štýl a na určitý stereotyp, a hoci ma to niekedy už aj nudí, mám veľa energie a húževnatosti, aby som všetko dokončila a spravila tak, ako sa má.  Poháňaná sama sebou a svojimi túžbami vyhrať nad tým a zdolať to.

Krvná skupina teda možno naozaj ovplyvňuje nielen výber našej stravy, ale aj ostatné naše zdravie a vitalitu. Niektorí výskumníci dokonca tvrdia, že aj výber zamestnania, výber farieb a oblečenia, či výber partnera. Dá sa povedať, že čiastočne tomu verím, pretože i tieto poznatky na mňa takmer dokonale platia. Nemusí to tak však byť u každého a stále. Nie je to žiadna univerzálna pravda či zákon platiaci na všetkých, pretože každý z nás je trochu iný. A mnoho vecí tak či tak ovplyvniť nemôžeme…

 

To, čo ale ovplyvniť môžeme, je práve výber našej stravy. Ja, ak si môžem vybrať, tak priznávam, že si vždy radšej vyberám či objednávam jedlá s mäsom, prípadne syrom či rybami. Zeleninové jedlá by mi nedali ten správny pocit energie a sily. Už som to skúšala a nedopadlo to dobre. Bola som unavená a malátna, a ako náhle sa mi naskytla príležitosť dopriať si mäso, tak som si ho dala. 🙂

Keďže je dnes svetový deň seniorov a aj vegetariánov, poviem aspoň jednu moju malú obhajobu: Nebojte sa, nemusím mať každý deň zrovna obrovský steak, ale aspoň malý kúsok mäska (aspoň nejaké tie dve-tri páročky ráno) musí byť. Bez toho to proste nejde, pretože inak nedokážem nič spraviť a ani sa na nič sústrediť. Zrejme som na mäse závislá…

Čo sa týka iných zložiek stravy, je pravda, že klasické obilniny, strukoviny a zemiaky mi nerobia príliš dobre, a ani mi moc nechutia. Oveľa radšej uprednostňujem ryžu a sóju, a ak už mám zjesť chlieb, tak len čierny alebo celozrnný, pretože biely chlieb a múka nie sú extra zdravé, a zároveň by som z nich zbytočne pribrala. Viem to, pretože sa mi to už neraz potvrdilo.

Na základe diéty podľa krvných skupín, ktorá sa stáva stále viac populárnejšou, by som nemala piť mlieko, kávu, čierny čaj a destiláty, pretože mi vraj zaťažujú organizmus. Čiastočne to sedí, no ak si dám len jeden čierny čaj alebo len jednu kávu (s mliekom!:)) denne, je to u mňa ešte v norme. O destilátoch sa ani nemusím zmieňovať, lebo tie nepijem takmer nikdy. To si už radšej dám, pre mňa (a iné Nulky) oveľa viac odporúčané červené či biele vínko, zelený čaj, minerálku alebo obyčajnú prefiltrovanú vodu z kohútika. 🙂

Taktiež na mňa, ako na Nulku, platí aj to, že mám rada intenzívne cvičenie a rýchly dynamický pohyb, ako je napr. beh či box. Pomáha mi to udržať sa vo forme, nepribrať a taktiež sa zbaviť prebytočnej energie a stresu.

Na záver dodám len toľko, že som veľmi rada, že som Nulka. Mám najstaršiu krvnú skupinu na svete, a taktiež silný imunitný systém. S trávením, s nadváhou alebo s alergiami nemám žiadne problémy. Žijem dynamicky a naplno, tak ako voľakedajší africkí lovci a zberači. Takže… Lovu a Zberu Zdar! 🙂

 

P.S.: Zistite si aj vy vašu krvnú skupinu. Najlepšie je napísať si ju na zdravotnú kartičku alebo do diára. Pre istotu. Lekári si však aj tak musia overiť pacientovu krv, pred tým, ako mu majú dať transfúziu krvi, takže dostať tú nesprávnu krv by sa stať nemalo… Nevýhodou nás, Nuliek, je v tomto práve to, že my môžeme dať krv komukoľvek inému (sme univerzálni darcovia), ale prijať môžeme iba tú našu, Nulku. Buďme radi, že sme takí vzácni a dôležití, a že svojou troškou (krvi) môžeme pomáhať zachraňovať životy iným. Verím, že raz sa nám to vráti. 🙂

 

Som skôr divožienka ako dáma : P

20.03.2015

Nemôžem za to, asi to robí ten Mars. Mars, ktorý začína mať stále väčšiu silu, a ktorý sa chce už-už chopiť svojho žezla. Samozrejme, myslím to len obrazne… 🙂 marec sa považuje nielen za prvý jarný deň, kedy sa stále viac začína prejavovať Slniečko, ale v astrológii je to aj deň nástupu planéty Mars na pomyselný planetárny trón. A ja som [...]

Som Kazisvet : /

03.02.2015

Nie, ako ten Jááá-Kráľ-Kazisvět-Šestý, čo vlastne nikdy nič nezničil… Ja som Kazisvet Naozajstný. Často pokazím aj to, čo sa pokaziť moc ani nedá, alebo je to nanajvýš nepravdepodobné. Ale ja to aj tak dokážem. Zničiť, zlomiť, zbúrať! To je asi heslo Barana, keď je naštvaný. Ale u mňa to platí, aj keď som naštvaná neni. 🙂 Proste sa to stane. Len [...]

Som opravár záchodov : D

19.01.2015

Teda nie skutočný, ale len taký amatérsky. Vždy, keď prídem na toalety nejakého obchodného centra a z niektorého wecka počujem zurčať vodu, idem ju zastaviť. Nie, že by som musela alebo že by mi to niekto kázal, – ale robím to rada a absolútne z vlastnej vôle. Teší ma, keď zastavím tú neustále pretekajúcu vodu a tá sa potom pekne upokojí a stíchne. Je to [...]

hazard, hracie automaty, vyherne automaty

Poslanci schválili úplný zákaz pôsobenia herní a kasín na území Banskej Bystrice

23.04.2024 18:38

Mestskí poslanci posledných viac ako desať rokov pravidelne diskutovali o regulácii hazardných hier, ale nikdy ich úplne nezakázali.

Peter Náhlik

Parlamentný výbor chce od poslanca Náhlika vysvetlenie k jeho majetkovým pomerom

23.04.2024 17:45

Mal by vysvetľovať, prečo neuviedol v majetkovom priznaní za rok 2022, že vlastní vilu v Bratislave.

MK SR, ministerstvo kultury

Poslanci ukončili debatu o zmenách v FPU, hlasovať budú v stredu

23.04.2024 17:31

Zmeny majú podľa predkladateľa Michelka pomôcť kultúre. Namieta to opozícia, na zmeny nie sú podľa nej dostatočné dôvody.

SR Košice prezidentka návšteva Gymnázium Poštová KEX

Čaputová: Východné Slovensko je špecifické a nesmierne životaschopné

23.04.2024 17:25

Tento týždeň úraduje z druhého najväčšieho mesta Slovenska v rámci výkonu svojho mandátu poslednýkrát.

Cvooky

Extrémne náročný tvor s extrémne náročnými podmienkami na tú najextrémnejšie možnú slobodu. Jedným slovom EXOT :P + tá bláznivá a sebecká stránka môjho JA :)

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 22933x
Priemerná čítanosť článkov: 2085x

Autor blogu

Kategórie